stan igen!

tjatja bloggen, inte skrivit så mycket på senaste tiden, men vaknade man upp av det första man hörde var åska och regn, kul, men ju längre dagen gick ju bättre väder blev det, så efter ett tag så blev det så varmt så marcus och jag dorg och badade lite snabbt. Efter det var det utgång till stan, sjukt skön shopping runda, och eftersom jag inte varit på stan på ett bra tag sen fick jag hem lite av varje faktiskt,

& här kommer lite bilder.









på första bilden ni ser hittade jag två t- shirtar från top man, som gick på ungefär 500 lappen tillsammans,
andra bilden sjukt sköna tygskor, från weekday för bara 100kr, vilket fynd! hittade också ett par solglasögon för 199kr på stadium,
och sista bilden ni ser blev två par jeans från weekday.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du e mke finare i verkligheten:)

2009-07-03 @ 20:48:46
Postat av: Anonym

naaw vill oxå ha en kalle anka tröja finns det för tjejer ? :O

2009-07-03 @ 22:23:13
Postat av: emvk@

weekday <3

2009-07-04 @ 15:16:38
Postat av: ida.

www.thebabys.blogg.se

www.thebabys.blogg.se

www.thebabys.blogg.se

www.thebabys.blogg.se

www.thebabys.blogg.se

www.thebabys.blogg.se

www.thebabys.blogg.se

www.thebabys.blogg.se

2009-07-10 @ 14:53:23
URL: http://thebabys.blogg.se/
Postat av: BJ OCH PEYSAN

Haha, du har likadana brillor som vi har. Fast våra är blåa, och köpta för 1½ år sedan.. hehe ;)

Puss!

2009-07-13 @ 12:56:00
URL: http://xies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0